2017 m. rugsėjo 17 d., sekmadienis

Dėmesio! Pasidalinsiu savo laimėjimu!

Pastaruoju metu man taip sekasi, kad net gąsdina. Pavyzdžiui, vakar prisirinkau pilną ragažę grybų. O šiandie gavau elektrinį laišką, kuriame pranešama, kad arabų šeichai nusprendė padovanoti 97 000 JAV dorelių. Atseit laimėjau loterijoje, kurioje nedalyvavau. Kiek supratau, Emiratų naftos magnatus labai neramina Europos migrantų krizė, todėl nusprendė padovanoti po 97 štukes kažkam, pavyzdžiui, man, kad nesugalvočiau lįst pas juos, ar į Afriką, nes ir taip ten dušna.

Bet, po teisybei, mane įžeidė arabų godumas — jeigu dovanoja devym septynis štukes dorelių, tai kodėl dar tris užspaudė? Kodėl negali padovanoti normaliai 100 000$? Norėjau išsiųsti tą laišką atgal su prierašu: „Alachakbar, eikitšikt!“, kas išvertus iš arabų kalbos reikštų: „Nuoširdžiai dėkui, bet esu priverstas atsisakyti“. Bet pamisliau, kad pinigai dar niekam nepakenkė, todėl mano nesveikoje ropėje gimė planas: įdedu tą laišką į Interneto tinklus, visi kas nori nusikopijuoja laimėjimo duomenis, nusiunčia National Drilling Company atstovui Pietų Afrikoje, ponui Amokani Simoba, gauna pinigus ir pasidalina su manim. Šeichai nieko net nepastebėtų, bo visi žino kad jie lochai, o pinigų turi kaip šieno. Rytais net eina į pinigus panardyt — pats mačiau vienam filme.

Žiūrėkim, jeigu šimtas žmonių nusiųstų arabams savo duomenis, gautų po 97 000 dorelių, man atsiųstų po tūkstantuką, tai aš turėčiau šimtątūkstančių! Ir dar šimtas žmonių turėtų po 96 000$. Puikus, sakyčiau, planas! Nereiktų nė į Afriką emigruoti!

Bet, blemba, kažkaip dabar pagalvojau… Nieko jūs man neatsiųsit… Svoločiai, bent penkšimtę duokit! 

Žinot ką? Kad esat tokie skūpūs, tai draudžiu žiūrėt mano laimėjimo laišką! 

E-e-e... Kaip tą superstą popierą iš Internetų išimt?


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą